Month: April 2018

Wajah terkini penyanyi popular dengan lagu aku yang dulu bukanlah yang sekarang, berubah sakan!!

Penyanyi kanak-kanak Indonesia yang pernah menjadi kegilaan peminat satu ketika dulu bukan saja di Indonesia malah di Malaysia juga. Masih ingat penyanyi dari Indonesia Tegar, kemunculannya di pentas nyayian suatu ketika dulu pernah menjadi fenomena dikalangan remaja dan juga orang dewasa dek kerana lagu dan penampilannya yang sangat sensasi. ingat waktu dulu nie guys 🙈 …

Siapa Sangka 6 Selebriti Muda Ini Buktikan ‘Retis’ Pun Educated, Ada Yang Bijak & Cemerlang!

Impian memiliki segulung ijazah pastinya ada dalam hati semua orang. Walaupun bergelar selebriti, pelakon dan penyanyi pada usia yang muda, 6 orang selebriti muda pilihan REMAJA ini membuktikan mereka mampu membahagikan masa antara karier dan pendidikan. * * * * * Wany Hasrita Bukan calang-calang jurusan yang diambil oleh penyanyi ini. Pada Ogos tahun lalu, …

“Hangpa sihat ka? Alhamdulillah abang okay..” – Keadaan Mr. Grey semakin pulih selepas terkena sakit misteri

Keadaan kesihatan pelakon utama drama popular Mr Grey iaitu Fendy Bakry yang dikatakan mengalami penyakit misteri kini menunjukkan perubahan positif setelah beberapa minggu menerima rawatan. Menurut laporan Astro Awani menerusi kenyataan syarikat pengurusannya Prokuya Studios iaitu Fadzil Zahari berkata, perkembangan positif Fendy menggembirakan mereka yang sentiasa berdoa supaya pelakon itu kembali sihat. A post shared by Fendy Bakry (@fendybakry) …

“Bersemut tengok dorang ni…” – Gambar ‘photoshoot’ Aeril Zafrel dan Wawa Zainal di New Zealand tarik perhatian peminat

Pasangan yang sama cantik dan sama padan, Aeril Zafrel dan Wawa Zainal sememangnya cukup sinonim sebagai pasangan yang manis dan secocok. Mereka juga saling membalas caption yang mencuit hati di akaun Instagram masing-masing. Terbaru, Aeril dan Wawa telah ‘terbang’ ke New Zealand untuk mengadakan photoshoot sempena koleksi baju raya keluaran pasangan ini iaitu Kurta 5 Waktu. Sambil menyelam minum …

‘Kesian Anak-anak Tengah Tengok TV Tiba-Tiba’ – Sharifah Shahora Kongsi Rumah Ada Gangguan

MH pasti ada di antara korang yang pernah mengalami gangguan mistik kan? Namun begitu mungkin juga gangguan yang dirasakan itu adalah mainan perasaan sendiri. Baru-baru ini, MH tertarik dengan perkongsian daripada pelakon senior popular, Sharifah Shahora yang berkongsi tentang anak-anaknya ‘diganggu’ ketika berada di rumah. Anak anak bising umi asyik busy.. Hari ni smpi letih …

[FOTO] “Aduh Jangan La Nangis…”- Netizen Sebak Lihat Yusuf Iskandar Rindukan Hairul

Siapa yang tidak mengenali dengan kanak-kanak comel ini yang sememangnya sudah semakin terkenal dengan telatahnya yang dimuat naik di laman sosial oleh ibu dan bapanya  yang juga pasangan selebriti terkenal bukan? Yusuf Iskandar iaitu merupakan anak kepada pasangan pelakon Hairul Hazreen dan Hanis Zalikha yang mempunyai ramai pengikut di laman sosial instagram milik si cilik ini sendiri. …

Inilah Wajah Sebenar Puteri Nur, Satu-satunya Manusia Kacukan Bunian!!

Puteri Nur Dikatakan Mempunyai darah kacukan dari nendanya dan merupakan satu-satunya manusia berkacukan bunian. Melalui siaran yang TV9 dia menyatakan bertemu dengan nendanya di alam mimpi dan diberitahu dia adalah waris sah kerajaan nendanya satu hari nanti. Menurut laman blog BELANTARATUJUH, Puteri Nur bakal mewarisi takhta nendanya. Takhtanya berupa seperti pelamin Jawa bertatahkan batu-batu permata …

Cantik dan elegan, sekitar majlis resepsi Rody Kristal dan Niena Azman

Gitaris kumpulan Kristal, Rody dan isterinya, Nur Izwani Azman yang juga merupakan penjaga gol futsal kebangsaan telah selamat bergelar suami isteri hanya sekali lafaz sahaja di Hotel Kulai, Johor malam semalam. Pasangan ini juga telah mengadakan majlis resepsi yang dihadiri rakan artis, sahabat dan ahli keluarga. Bertemakan warna biru gelap, kedua-dua mempelai itu tampak ceria …

Majlis Cukur Jambul Anak perempuan Linda Onn , Ungku Zara comel sangat

Semalam Berlangsung Majlis cukur jambul Ungku Zara yang merupakan anak kepada Linda Onn. Majlis ringkas tidak sepeti sekarang dengan pelamin bagai hanya dijemput kumpulan marhaban dan ahli keluarga terdekat. Comel Ungku Zara diam sahaja sepanjang majlis berjalan. Sekitar majlis cukur jambul Zara. Zara behave waktu cukur jambul. Mungkin dia suka dengar marhaban. Memang waktu dalam …

(VIDEO) Perli Lagi Perut Azad Besar, Tak Pasal-Pasal Dapat Rawatan Percuma! Lawak Habis!

Masalah perut buncit bukan lagi perkara luar biasa bagi masyarakat kita. Ramai sahaja penduduk di Malaysia yang mempunyai masalah ini. Ada yang tidak kisah dengan perut buncit, ada juga yang merasa terganggu dengan kehadiran masalah perut. Lagipun, ada orang kata buncit tu menarik, hehe. Siapa tak kenal lagi dengan pelakon, Azad Jazmin yang tidak pernah …