Month: April 2018

“Aku Ingatkan Aku Sorang Je Yang Nampak Macam Tu”-Cara Duduk Bersanding Shila Hamzah Dan Suami Dipelaminan Ditegur Netizen Kerana Dilihat Berbeza

Kemeriahan majlis kahwin penyanyi terkenal Malaysia iaitu Shila Hamzah masih lagi dirasai sehingga ke hari ini. Majlis kahwin yang di lihat tidak terlalu bermewah dan menonjol itu di puji ramai orang kerana Shila dan suami di lihat sangat berseri sebagai raja sehari. Mereka berdua juga di lihat sangat gembira kerana sudah sah menjadi suami isteri. …

Tiada tawaran… duit simpanan Puteri Aishah habis

PELAKON puteri Aishah berkata duit simpanannya sudah habis gara-gara enam bulan tidak menerima tawaran berlakon. Puteri atau nama sebenar Puteri Aishah Sulaiman, 24, berkata, pada mulanya dia berehat seketika iaitu pada Oktober tahun lalu untuk menjaga ibunya yang sakit selepas menjalani pembedahan buang rahim kerana menghidap kanser ovari tahap empat. “Pada mulanya saya ingin berehat …

‘Papa Peduli Apa, You’ll Forever & Ever Be My Baby Girl’ – Anak Malu Norman Hakim Pakaikan Kasut

Sesungguhnya kasih dan sayang dari ibu dan bapa kepada anak-anaknya tidak akan pernah pudar sampai bila-bila. Walaupun suatu hari nanti si anak sudah meningkat dewasa namun pada pandangan mata ibu dan bapa, mereka masih melihat anaknya itu seperti anak kecil yang pernah dikendong oleh mereka dahulu. Ada jugak peminat #TuanDeraman kat sini eh😅 . . …

[Foto] “Berseri Macam Anak Dara Dah…”- Turun Berat Badan, Netizen Puji Datuk Siti Nurhaliza Di Instagram

Siapa yang tidak mengenali dengan penyanyi terkenal ini, kehidupannya semakin bertambah ceria dengan kehadiran baby bernama Siti Aafiyah apatah lagi sudah sekian lamanya menunggu kehadiran puteri sulungnya itu. Penyanyi tersebut ialah Datuk Siti Nurhaliza yang telah selamat melahirkan bayi perempuan atau dikenali sebagai si comel pipi merah pada bulan Mac yang lalu. Kadang-kadang beliau memuat …

Tidak hirau gosip cinta dengan Zizan Razak, ini gambar Mira Filzah yang ‘superb’ di Australia!

Dikatakan sedang menyulam cinta dengan seorang pelakon dah pelawak, namun pelakon Mira Filzah tenang menghadapi kontroversi itu. Agaknya mungkin terlalu sibuk dan ingin fokus dengan kerjaya seninya, terutama pada ketika ini yang sedang menjalani penggambaraan drama terbaru berjudul Rahsia Hati Perempuan. Berada di Perth, Australia bagi menjayakan drama 24 episod arahan pengarah Michael Ang itu, …

Syafiq Kyle Buka Cerita Pernah Kena ‘Caras’, Dipermainkan…

Tidak dinafikan, nama pelakon Syafiq Kyle kian menjadi sebutan ramai semenjak lakonannya menerusi drama rantaian, Mencintaimu Mr.Photographer mendapat sambutan hangat pencinta drama. Sejak itu, barisan drama lakonannya juga meletup seiring nama. Ditanya mengenai situasi tersebut, bekas pemenang tempat kedua Pencarian Hero Remaja ini tidak menafikan pada fasa sekarang, dia mulai merasakan bahang populariti. Bagaimanapun, ia …

Apa Kes Ni? Ara Johari Rakam Sedutan Filem Avengers Di Pawagam

Pada artikel kami yang lalu mengenai ulasan filem Avengers: Infinity War ada menyebut pihak Marvel memohon untuk tidak mendedahkan jalan cerita filem itu bagi menghormati peminat yang masih belum berkesempatan menontonnya. Ara Johari Rakam Sedutan Filem Avengers :Infinity War Baru-baru ini pula, jenama panggung wayang terkenal, GSC Cinemas menzahirkan rasa kecewa serta memohon kepada semua …

Oops! Pakai Baju Sama. Netizen Perli Fasha Sandha Tiru Nora Danish

Pernah tak anda terserempak dengan seseorang yang turut memakai baju sama seperti anda? Apakah perasaan anda ketika itu? Melarikan diri atau hanya berlagak ‘cool’? Bagaimana pula jika peminat menjumpai selebriti yang memakai pakaian yang sama seperti selebriti lain? Fasha Sandha Pakai Baju Sama Dengan Nora Danish Benar, selebriti yang dimaksudkan adalah Fasha Sandha kerana memperlihatkan …

“Dulu Ko Tu Gigi Jongang,Jangan Lupa Asal Usul!”-Caption Terbaik Ini Buat Netizen Tersentuh Hati Dituju Buat Seorang Artis Glamour Ini

Semua orang belum tentu boleh merasai bagaimanakah hidup menjadi orang yang di kenali ramai seperti seorang artis. Di laman sosial,semua orang kenal diri kita dengan ada jutaan followers yang sentiasa memandang setiap pergerakan dan juga aktiviti harian. Apabila masuk ke dalam majlis, ramai yang mahu mengambil gambar dan di beri perhatian dengan macam-macam gaya. Dari …